Regulamin konkursu "Przepustka do Mrągowa"

2015-06-01 10:10:55(ost. akt: 2015-06-01 10:12:35)
Przepustka do Mrągowa - regulamin konkursu.
Cel imprezy:
Celem imprezy „Przepustka do Mrągowa” jest uaktywnienie sceny muzyki country a także wyłonienie - na zasadach konkursu – najlepszych wykonawców grających muzykę country w Polsce spośród tych wszystkich, którzy nigdy nie wystąpili na scenie głównej Pikniku Country w Mrągowie a także tych, którzy w okresie ostatnich 5 lat nie uczestniczyli w Międzynarodowym Festiwalu Pikniku Country w Mrągowie z własnym recitalem.

Organizator Konkursu: Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie, www.ckit.mragowo.pl

Termin Konkursu: 24 lipca 2015 r. (piątek) – Mrągowo, amfiteatr przy Placu Unii Europejskiej
Uczestnicy konkursu prezentują się w ramach imprezy „Piknik Country w Mieście”

Warunki uczestnictwa:
W konkursie biorą udział zespoły wokalne oraz soliści z towarzyszeniem zespołu.
Nie dopuszcza się używania pół-playbacków.
Przyjazd i rejestracja uczestników odbywać się będzie w dniu Konkursu od godz. 10.00 w Biurze Organizacyjnym mieszczącym się w Mrągowie, w Centrum Kultury i Turystyki.
Próby zespołów konkursowych odbywać się będą w dniu konkursu od godz. 10.00 w małym amfiteatrze na Placu Unii Europejskiej
Organizatorzy nie zwracają uczestnikom Konkursu kosztów podróży
Organizatorzy zapewniają jeden bezpłatny nocleg i posiłek w dniu konkursu
Uczestnicy przesyłają zgłoszenie na adres: Centrum Kultury i Turystyki, ul. Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, drogą elektroniczną e-mail: j.zapala@ckit.mragowo.pl lub fax 89 743 34 60 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.06.2015 r.
Zgłoszenia powinny zawierać:
Nazwę zespołu,
Adres i telefon kontaktowy,
Skład osobowy zespołu i funkcje poszczególnych członków,
Skład instrumentalny i wymogi techniczne dla zespołu muzycznego,
Krótką notkę biograficzną zespołu i osiągnięcia,
Repertuar na przegląd (tytuły piosenek, czas, nazwiska autorów tekstu i muzyki)
Demo (płyta CD z nagraniem minimum dwóch utworów)
Niekompletne zgłoszenia będą odrzucane! Wszelkie zmiany informacji podanych w karcie zgłoszenia są niedopuszczalne po jej nadesłaniu.

Do 2 etapu konkursu zakwalifikowanych zostanie maksymalnie 8 - 10 wykonawców grających repertuar country. Grupy zaproszone do koncertu konkursowego wykonają 4 utwory muzyczne, w tym obowiązkowo: jeden standard amerykański (wybrana piosenka twórców amerykańskich, która powstała przed 1980 r., wykonana w języku angielskim) i jedna piosenka polska spopularyzowana podczas dotychczasowych Pikników Country 
w Mrągowie (wybrana z zaproponowanego uczestnikom przez organizatorów imprezy „kanonu polskiej piosenki country”, czyli piosenek wykonywanych i wylansowanych w Mrągowie – zał. Nr 1 do Regulaminu) oraz dwie inne, dowolnie wybrane piosenki.
Występ będzie oceniony przez profesjonalne jury powołane przez organizatorów, które wyłoni laureatów Konkursu.
Biuro Organizacyjne „Przepustki do Mrągowa” powiadomi o nominacji do udziału w Konkursie w terminie 
do 6 lipca 2015.

Nagrody:
Najlepszy wykonawca weźmie udział w koncertach Pikniku Country 2015 w Mrągowie na scenie głównej, 
laureat drugiego miejsca wystąpi w koncertach w ramach „Pikniku Country w Mieście” w sobotę 25 lipca. Ponadto zwycięzcom zostanie zagwarantowany nocleg w dniu koncertu, wejściówki na koncerty Pikniku Country w amfiteatrze oraz honorarium w wysokości 2500 zł. Laureaci zostaną zaproszeni do audycji country w Radio Warszawa.
Jury może przyznać nagrody specjalne i wyróżnienia.
Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród.

Uwagi końcowe:
Organizatorzy zapewniają podstawową wersję perkusji oraz backline’u.
Stopę, „blachy” oraz werble uczestnicy zabezpieczają we własnym zakresie.
Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator konkursu w porozumieniu z Jury.
- Niespełnienie warunków regulaminu eliminuje uczestnika z konkursu.

Informacje i kontakt:
Centrum Kultury i Turystyki – Justyna Zapała, tel. 89 743 34 65, e-mail: j.zapala@ckit.mragowo.pl

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5