"Uważajcie na fałszywe rachunki!" - ostrzega dostawca prądu
2016-04-25 16:39:43(ost. akt: 2016-04-26 10:43:46)
Energa prosi swoich klientów, by dokładniej sprawdzali dane na otrzymywanych fakturach za prąd. W ostatnim czasie firma otrzymała kilkadziesiąt zgłoszeń od osób, które otrzymały fałszywy dokument.
W razie jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości rachunku, klienci powinni upewnić się czy korespondencja rzeczywiście pochodzi od firmy Energa. Firma prosi klientów, aby sprawdzali, czy na rachunkach zawarte są prawidłowe dane klienta, takie jak numer rachunku bankowego, numer faktury i numer klienta.
Do firmy dotarły również informacje, że do fałszywych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu obsługi Energa itp. Firma zapewnia, że takie pismo również jest fałszywe i nie zostało przez nią wysłane.
W chwili gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co oznacza, że padł ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania, a także przekazać taką informację firmie Energa. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej lub pod numerem 555 555 555 (pn-pt 7-22).
Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa
Czytaj e-wydanie">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Joanna Turowska
- sprawdzić czy prawidłowo podany jest jego numer klienta
- czy numer konta do wpłaty jest właściwy (ostatnie cyfry numeru konta to początek numeru faktury)
- jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - to nie jest faktura od Energi – firma nie ma z tym bankiem umowy od 31.08.2015
- sprawdzić czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energa
- sprawdzić czy faktura została wysłana z Brodnicy z informacją: Nadano w UP Brodnica 1, dnia…
- sprawdzić czy podany na fakturze stan licznika jest zgody ze stanem faktycznym
- sprawdzić czy na drugiej stronie faktury jest podany właściwy numer i adres Punktu Poboru Energi
W chwili gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co oznacza, że padł ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania, a także przekazać taką informację firmie Energa. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej lub pod numerem 555 555 555 (pn-pt 7-22).
Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa
Czytaj e-wydanie
Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz TUTAJ ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Joanna Turowska
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez