Niedziela, 15 września 2019. Imieniny Albina, Lolity, Ronalda

Podziel się:

Podziel się:

CO JEŚĆ I PIĆ ABY NIE CHOROWAĆ?

CO JEŚĆ I PIĆ ABY WYZDROWIEĆ, CZYLI DIETO TERAPIA?

ODŻYWIANIE JAKO PROFILAKTYKA ZDROWOTNA


I. JEDZENIE


1. nasiona roślin strączkowych ( nie GMO ) o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych (białko) – biała fasola, czerwona fasola, zielona fasola, zielony groszek, bób, soja (sfermentowana soja – tofu, miso, natto – witamina K2 MK7), soczewica, ciecierzyca, itp.

2. świeże, nie przetworzone warzywa i owoce ( nie GMO ) o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych (witaminy i minerały),

a oto produkty spożywcze zawierające najwięcej witamin i minerałów, czyli zawierające najwięcej wartościowych składników odżywczych:

1. RUKIEW WODNA ZWANA TEŻ RZEŻUCHĄ WODNĄ
2. KAPUSTA PEKIŃSKA
3. BURAK LIŚCIOWY
4. BOTWINKA , CZYLI MŁODE LIŚCIE BURAKA ĆWIKŁOWEGO
5. SZPINAK

a na tej stronie internetowej pozostałe najbardziej wartościowe produkty spożywcze

RANKING 41 NAJZDROWSZYCH
(NAJGĘSTSZYCH ODŻYWCZO) POKARMÓW

http://www.akademiawitalnosci.pl/ranking-41-najzdrowszych-najgestszych-odzywczo-pokarmow/


jak przygotowywać je do jedzenia?


a) latem – surowe,

b) jesienią, zimą i wiosną – podgrzane lub ugotowane w garnku do gotowania na parze.

3. kiełki.

4. kasze (jaglana, gryczana) o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych.

5. produkty o dużej zawartości błonnika (zmielona łuska gryczana, babka płesznik, siemię lniane, itd.).

6. kiszonki (probiotyki) – kiszona kapusta, kiszone ogórki, itd.

7. antyoksydanty (zwalczają wolne rodniki) – goździki, cynamon, oregano, kurkuma, kakao, kmin rzymski, bazylia, nać pietruszki, granat, itd.

8. suszone warzywa i owoce bez cukru ( nie GMO ) o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych.

9. orzechy, nasiona i pestki o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych.

10. grzyby o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych.

11. zioła i przyprawy z lokalnych upraw ekologicznych.


II. PICIE


1. woda mineralna (minerały) wysoko zmineralizowana (ale o małej zawartości wapnia, ponieważ od nadmiaru wapnia powstają kamienie w układzie moczowym i woreczku żółciowym oraz miażdżyca).

2. soki ze świeżych warzyw i ze świeżych owoców bez cukru ( nie GMO ) o odczynie alkalicznym z lokalnych upraw ekologicznych.

3. dwie godziny po posiłku sodę oczyszczoną (pół małej łyżeczki) rozpuszczoną w szklance ciepłej wody trzy razy dziennie.

4. olej lniany, olej słonecznikowy, oliwa z oliwek (z pierwszego tłoczenia na zimno – extra virgin).

5. herbata zielona, herbaty z suszonych ziół i z suszonych owoców z lokalnych upraw ekologicznych (dzika róża – witamina C, skrzyp – krzem, pokrzywa, czystek, itd).



myślę i czuję, a więc istnieję.


radek
Artykuł został umieszczony przez naszego użytkownika na jego profilu: zenon ryszard kakowski oraz opublikowany na portalu Olsztyńska24: Co jeść i pić, żeby nie chorować?
Oceń artykuł:

(0)